آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد آغاز رزمایش هسته‌ای غیراستراتژیک روسیه پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است!
سرخط خبرها

دهقان: برای دستگاه قضایی سوئد متأسفم

  • کد خبر: ۲۰۱۱۱۸
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
دهقان: برای دستگاه قضایی سوئد متأسفم
معاون حقوقی رئیس‌جمهور، حکم دادگاه تجدیدنظر سوئد برای حمید نوری را کاملاً غیرمنصفانه دانست و گفت: سوئد دادرسی ناعادلانه و حکم ظالمانه‌ای را به نمایش گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد دهقان در حاشیه جلسه روز چهارشنبه، ۲۹ آذر ۱۴۰۲، هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: سوئد تمامی موازین حقوق بشری و حقوق بین‌المللی را در ماجرای حمید نوری زیر پا گذاشت.

وی اظهار کرد: برای دستگاه قضایی سوئد با صدور این حکم ظالمانه ابراز تأسف می‌کنم.

وی گفت: حکم دادگاه تجدید نظر سوئد در راستای حمایت از جریان تروریستی منافقین و کاملا غیرمنصفانه بود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور یادآور شد: حمید نوری را چند سال در زندان انفرادی زندانی کردند و بازجویی را انتخاب کردند که خودش با جریان منافقان ارتباط داشت. برای ساختار قضایی سوئد متاسفم. با ادعای دفاع از حقوق بشر تا این حد از موازین حقوق بشر را نقض کردند. آنان دادرسی ناعادلانه و حکم ضالمانه‌ای را در دنیا به نمایش گذاشتند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان این‌که «از دولت و وزارت ورزش برای ابطال مصوبه هیات دولت در واردات خودرو توسط بازکنان ملی و کادر فنی فوتبال دعوت نشد» افزود: مصوبه دولت، کاملا قانونی است، اما به رای دیوان هم احترام می‌گذاریم. عزیزان در دیوان هیچ دعوتی از دولت و وزارت ورزش نکردند تا از مصوبه دولت دفاع کنیم.

دهقان از تصویب مصوبه‌ای جدید در هیات وزیران برای حل مشکل به وجود آمده برای ورزشکاران، خبر داد و افزود: با تصویب مصوبه‌ای جدید در دولت مشکل ورزشکاران یا در حقیقت افرادی که حق مُکتسب پیدا کرده‌اند را حل می‌کنیم، نگران نباشند. متن جدیدی را در دولت تهیه و به تصویب دولت خواهیم رساند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->